Modalitati de livrare
Anularea tranzactiei - Tranzactia poate fi anulata de catre client. Trebuie mentionat ca dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
Conditii de returnare
Legislatia romana prevede:”Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile lucratoare de la primirea produsului.” (Ordonanta Guvernului nr. 130/2000). Clientii nostrii pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile lucratoare de la primirea produsului, anuntand acest retur in prealabil, DOAR IN SCRIS, pe adresa de email din pagina de contact, mentionand numarul comenzii, numele intreg si adresa dvs. precum si codul produselor pe care doriti sa le returnati. Nu se iau in considerare cererile de retur telefonice sau pe sisteme messenger.
Puteti opta pentru returnarea contravalorii produselor sau achizitionarea altor produse din magazinul nostru. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Nu expediati coletul cu plata ramburs, acesta va fi refuzat fara nici un fel de notificare ulterioara. Orice retur care nu respecta conditiile de mai sus va fi refuzat. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.